Expo Internazionale di l'Automobile di u Messicu 2020

Dettagli di a mostra:

Nome di a Mostra: Expo Internazionale di l'Automobile di u Messicu 2020
Tempu di mostra: 22-24 Lugliu, 2020
Venue: Centro di Esposizioni Centro Banamex, Città di Messicu

Panoramica di a mostra:

America Centrale (Messicu) Ricambi Auto Internaziunali è mostra dopu vendita 2020

PAACE Automechanika Messicu

Tempu di mostra: 22-24 Lugliu 2020 (una volta à l'annu)

Urganizatore: Frankfurt Exhibition (USA) Ltd.

Mostra di Francoforte (Messicu) Limitata

Venue: Centro di Esposizioni Centro Banamex, Città di Messicu

Cume a più grande è più impurtante mostra in Messicu è in America Centrale dopu à u mercatu di vendita, u 20th International Auto Parts è dopu a vendita di mostra di l'America Centrale (Messicu) si tenerà in Banamex Exhibition Center, Città di Messicu da u 22 à u 24 di lugliu di u 2020. Ci sò più di espositori 500 da tuttu u mondu, cumpresi quelli di l'Argentina, Cina, Germania, Turchia, Stati Uniti è Taiwan. Più di 20000 visitatori prufessiunali di l'industria automobilistica sò venuti à visità.
L'espositori sò soddisfatti di i risultati di a mostra, chì mette in risaltu ancu l'importanza di Automechanika Mexico in l'industria. Una volta di più, u spettaculu hè diventatu a più grande piattaforma per cunnette i principali decisori in u mercatu di l'automobile in Messicu è in America Centrale.
Durante a mostra di trè ghjorni, i decisori principali di l'industria di e parti di u Messicu, l'America Latina è altri paesi sò quì per truvà i prudutti, i servizii è a cooperazione intra industria più avanzati, capiscenu u sviluppu persunalizatu di i veiculi è espandenu a so attività.

Situazione di u mercatu:

Cina è Messicu sò tramindui grandi paesi in via di sviluppu è impurtanti paesi emergenti di u mercatu. Sò tramindui à u stadiu criticu di a riforma è di u sviluppu. Sò di fronte à compiti è sfide simili, è i dui paesi si furniscenu reciprocamente opportunità di sviluppu. U 13 di nuvembre di u 2014, u presidente cinese Xi Jinping hà tenutu discussioni cù u presidente di u Messicu, PEIA, in a Grande Sala di u populu. I dui capi di Statu anu stabilitu a direzzione è u pianu per u sviluppu di e relazioni China Mexico, è anu decisu di creà un novu mudellu di cooperazione "unu dui trè" per prumove u sviluppu di u partenariatu strategicu cumpletu China Mexico.
U Messicu hè unu di i paesi cù u più grande numeru di accordi di liberu scambiu in u mondu. E cumpagnie situate in Messicu ponu cumprà parti è risorse da parechji paesi, è spessu godenu di un trattamentu senza tariffu. L'imprese godenu pienamente di e preferenze tariffarie è di quota NAFTA. U Messicu presta attenzione à u sviluppu diversificatu di l'industria di produzzione è di servizii, è hà stabilitu cù successu ligami ecunomichi cù l'Europa, l'Asia è l'America Latina attraversu accordi di liberu scambiu è cuntratti cù urganizazioni ecunomichi.
In America Latina, u Messicu hà firmatu accordi di liberu scambiu (TLC) cù Honduras, El Salvador, Guatemala, Costa Rica, Colombia, Bolivia, Cile, Nicaragua è Uruguay per e so industrie di prudutti è servizi, è hà firmatu accordi di cumplementarità economica (ACE) cù Argentina, Brasile, Perù, Paraguay è Cuba.
Cù una populazione di circa 110 milioni, u Messicu hè u sicondu più grande mercatu in America Latina è unu di i più grandi di u mondu.
U settore di l'automobile hè u più grande settore di fabricazione in Messicu, cuntendu per 17,6% di u settore di fabricazione è cuntribuisce 3,6% à u PIB di u paese.
Messicu hè oghji u quartu più grande esportatore di vittura in u mondu dopu à u Giappone, a Germania è a Corea di u Sud, secondu Cosmos di u Messicu. Sicondu l'industria automobilistica di u Messicu, da 2020, u Messicu hè diventatu u secondu.
Sicondu i dati di l'Associazione Messicana di l'Industria Automobile (AMIA), u mercatu di e vitture messicane hà continuatu à cresce in uttrovi 2014, cù a pruduzzione, vendita è volume di esportazione di veiculi leggeri in crescita. In uttrovi di questu annu, a produzzione di veiculi leggeri in Messicu hà righjuntu 330164, un aumentu di 15,8% annantu à u listessu periodu di l'annu passatu; in i primi dece mesi, a produzzione cumulativa di u paese era 2726472, un aumentu di 8,5% annuale.
U Messicu hè diventatu u quintu importatore mundiale di ricambi è materie prime, è i so prudutti sò principalmente furniti à l'usine di assemblea di l'automobile in Messicu. A rotazione di l'annu passatu hà righjuntu 35 miliardi di dollari, riflettendu u putenziale di l'industria di e ricambi auto, chì hà da rinfurzà ulteriormente i fornitori di u paese. À a fine di l'annu scorsu, u valore di uscita di l'industria di i pezzi di ricambio superava u 46%, vale à dì 75 miliardi di dollari americani. Si stima chì u valore di uscita di l'industria ghjunghjerà à 90 miliardi di dollari americani in i prossimi sei anni. À sente l'autorità, i prudutti di gradu 2 è di livellu 3 (prudutti chì ùn anu micca bisognu di esse disignati, cum'è e viti) anu e più grandi prospettive di sviluppu.
Si stima chì da u 2018, a produzzione automobilistica annuale di u Messicu ghjunghjerà à 3,7 milioni di veiculi, guasi u doppiu di a pruduzzione in u 2009, è a so dumanda di ricambi d'auto serà assai aumentata; in listessu tempu, a vita media di i veiculi naziunali in Messicu hè di 14 anni, chì genera dinò una dumanda è un investimentu considerableu per u serviziu, a manutenzione è i pezzi di ricambio.
U sviluppu di l'industria automobilistica messicana prufiterà à i pruduttori mundiali di ricambi auto. Finu à avà, 84% di i primi 100 produttori di ricambi auto di u mondu anu investitu è ​​pruduttu in Messicu.

Gamma di mostre:

1. Componenti è sistemi: parti è cumpunenti di l'automobile, chassis, carrozzeria, unità di potenza di l'automobile è sistema elettronicu è altri prudutti cunnessi
2. Accessori è mudificazione: accessori è furniture per l'automobile, dispositivi speciali, modificazione di l'automobile, cuncepimentu di ottimisazione di a forma di u mutore, migliurazione di cuncepimentu, modificazione di l'aspettu è altri prudutti cunnessi
3. Riparazione è mantenimentu: attrezzature è strumenti di stazione di manutenzione, riparazione di u corpu è prucessu di pittura, gestione di a stazione di manutenzione
4. Hè è gestione: sistema è software di gestione di u mercatu di l'automobile, apparecchiature di prova di l'automobile, software è sistema di gestione di rivenditori di automobile, software è sistema d'assicuranza di l'automobile è altri prudutti cunnessi.
5. Stazione di benzina è lavatu di vittura: serviziu è attrezzature di stazione di benzina, attrezzature per lavà a vittura


Tempu di posta: Jul-27-2020