Apw-2020 China (Wuhan) International Auto Parts Expo

Dettagli di a mostra:

Nome di a Mostra: apw-2020 China (Wuhan) International Auto Parts Expo
Tempu di mostra: 18-20 nuvembre, 2020
Locu: Wuhan International Expo Center

Panoramica di a mostra:

Unità di supportu: Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma,
Ministeru di u Cummerciu, Ministru di a scienza è di a tecnulugia
Associu di l'Industria Automobile Chine
Cina Associazione Industriale di Macchinari Generali
Dongfeng Automobile Group

Cuuperazione oltremare: Associazione Americana di Produttori d'Automobile,

Associu tedesco di l'industria di l'automobile
Associazione di l'Industria Automubile di Corea
Associazione Giappunese di l'Industria Automobile,
Associu Talianu di l'Industria Automubile
Associu di l'Industria Automobile Indiana

Sponsor: Associu Industria Hubei Macchine

Associazione di l'Industria Mould Hubei
China Auto Parts Industry Association
Associu industria laser Hubei
Associu di Circulazione di l'Industria Automobile di Wuhan
Associu di l'Industria Automobile di Wuhan
Zona di Sviluppu Ecunomicu di Wuhan (Distrettu di Hannan) Associu Automobile è Auto Parts Industry

Unità d'urganizazione: Beijing Asia Pacificu Rui Exhibition Service Co., Ltd.

news (2)

● L'industria di l'automobile hè un'industria di pilastru impurtante di l'ecunumia naziunale, è dinò una industria simbulu chì riflette a cumpetitività naziunale. Cum'è una basa impurtante di l'industria automobilistica in Cina, Hubei hà un rolu impurtante in u sviluppu di l'ecunumia naziunale. Circundendu da vicinu u grande scopu di custruisce un impurtente fulcrum strategicu per prumove l'ascesa di a regione centrale è a distribuzione strategica maiò di "dui cerchi è una cintura" è "rivitalizà a pruvincia da l'industria", l'industria di l'automobile di Hubei hà creatu vantaghji di sviluppu in feroci a cumpetizione, hà cultivatu l'impulsu di sviluppu per sfruttà l'opportunità, è hà un fundamentu industriale solidu, chì mostra un forte impetu di sviluppu. China City Cina, una cintura, una strada è a cintura ecunomica di u fiume Yangtze, sò i dui punti strategichi naziunali di intersezzione. Hè a cità pivot di l'ascesa di a China centrale, u centru ecunomicu cintrali di a custruzzione cumpleta di a Cina, è u centru cummerciale è u centru industriale mudernu di a Cina centrale. 

L'industria di l'automobile hè diventata l'industria di i pilastri di a cità di Wuhan per sette anni consecutivi. L'industria di l'automobile in Wuhan sviluppa "ritruvà" è mantene u tassu di cuntribuzione industriale durante trè anni cunsecutivi. Attualmente, a scala di l'industria di l'automobile in Wuhan hè in prima linea in a regione centrale, è u so valore di uscita hè u sestu in Cina. U 2020 hè u primu annu per implementà u spiritu di u 19u Cungressu Naziunale di u Partitu Cumunistu di a Cina, è un annu chjave per l'implementazione di u 13u pianu quinquennale. Basendu si nantu à a Zona di Sviluppu Ecunomicu è Tecnulugicu di Wuhan, Zona di Sviluppu tecnulugica alta Xiangyang, Zona di Sviluppu tecnulugica alta Xiaogan, Cluster di l'industria di e parti di l'automobile Xiangyang, Cluster di l'industria di l'automobile commerciale Shiyan, Cluster di l'industria di l'automobile speciale Suizhou, Cluster di l'industria di e parti di u veìculu speciale è di l'industria di e parti di Zaoyang, Cluster di l'industria di e ricambi auto Macheng, integrazione di u sistema di putenza Yichang (Juting) è nova energia Parcu industriale di l'automobile Yuan, cluster di l'industria di e ricambi auto di a Contea di Gucheng, cluster di l'industria di e ricambi auto di a cità di Jingzhou (Sicurezza Publica), cluster di l'industria di e ricambi auto Danjiangkou è altri trasportatori si focalizanu nantu à l'accelerazione u sviluppu di autovetture, veiculi à scopu speciale, veiculi cummerciali è veiculi novi energetichi, pezzi chjave, rete di veiculi è novi veiculi energetichi chì sustenenu e strutture Da u 2021, a scala di l'automobile è l'industria automobilistica nova energia ghjunghjerà à 800 miliardi di yuan. Migliuremu ulteriormente l'industria di a fabricazione di l'automobili è di l'assemblea industriale, adotteremu è prumovemu costantemente e nuove tecnulugie, i novi prucessi, i novi equipaggiamenti è i novi materiali, è trasformeremu l'installazione di produzzione, l'attrezzatura è i prucessi di produzione di l'imprese.   

Cù a messa in opera di una cintura, una strada è a custruzzione di cinture economiche di u fiume Yangtze, l'industria di l'automobile si hè sposta gradualmente versu e regioni cintrali è occidentali. L'incrementu annuale di a produzzione automobilistica in e regioni cintrali è occidentali hè superiore à u livellu mediu naziunale. A grande dumanda di u mercatu hà attiratu un gran numeru di eccellenti OEM è fornitori di parti da investisce in e regioni centrali è occidentali. U centru R & D di Valeo China si trova in Wuhan; Weilai auto Co., Ltd. hà un'altra capacità 200000 di prughjetti di veiculi cumpleti in Wuhan; Kubo, huimen è Dena di i Stati Uniti si sò riuniti in Hubei per sviluppà cunghjuntamente l'industria di e ricambi auto cù Dongfeng.

Capitale di pruvincia di Wuhan Hubei, piglieremu l'occasione di "China (Wuhan) Auto Parts Expo 2019" cum'è opportunità, appughjatevi nantu à i vantaghji geografichi di a cità di Wuhan chì si stende in tutte e direzzioni, dà pienu ghjocu à u gruppu di l'industria automobilistica è u rolu di guida, è agisce in modu efficace cum'è u mutore di Wuhan per custruisce una cità centrale naziunale, rinfurzà Wuhan in una "capitale automobilistica di a Cina", prumove u rapidu sviluppu è a crescita di l'industria di l'automobile Hubei, è falla spustà versu u paese sanu Vai à u mondu!

news (1)

● Forum - U persunale di l'industria automobilistica cinese è straniera serà invitatu à discute e tendenze nove, a tendenza di sviluppu, a divisione di u mudellu di u travagliu è e contromisure pertinenti di l'industria di e parti di l'automobile cinese è straniera. Questu documentu face un rapportu approfonditu nantu à u statu di sviluppu è i prublemi di l'industria di i ricambi auto in Cina, face un rapportu di ricerca nantu à a situazione di u mercatu di l'industria di i ricambi auto in Cina, è face un discorsu detallatu nantu à u sviluppu è a tecnulugia di i prudutti. À quellu tempu, cunferenze è scambii seranu urganizati per imprese influenti in u campu di e parti di l'automobile internaziunale per presentà i so profili di produttu è e tendenze tecnologiche novi. Hè prupostu d'invità funziunarii di u guvernu cinese, esperti è studiosi pertinenti, rapprisentanti di urganizazioni internaziunali, fornitori è cumpratori di prudutti di l'automobile, rappresentanti di automobili cinesi, imprese di ricambi è aftermarket è altri publici prufessiunali à participà à a riunione. A guida di l'industria hè prevista per esse attesa. Serà una vana per u sviluppu di l'industria automobilistica cinese è di scambii internaziunali è di cooperazione, è serà aduprata per uttene informazioni nantu à l'industria di e parti di l'automobile è capisce a Piattaforma di u mercatu internaziunale.  

Scopu di mostra

Veiculu: veiculi civili, veiculi di trasportu di passeggeri (mercanzie), veiculi di ingegneria,

vitture di passeggeri, mini vitture è veiculi speciali

Parti: sistema di mutore, sistema di châssis, sistema di frenu, sistema di guida, sistema di direzzione, sistema idraulicu, corpu è accessori, vetru di l'automobile, cuscinettu, sistema di illuminazione di l'automobile, sistema di scarico, climatizazione di l'automobile è sistema di dissipazione di calore, sistema di alimentazione di u veiculu, comunicazione interattiva intelligente sistema, sistema di sicurità di l'automobile, apparecchiature tecniche cunnesse à a fabricazione di l'automobili, tecnulugia di brevettu di l'automobile, cambiamentu di velocità è trasmissione Potenza, trasmissione, albero, direzzione, frenu, sospensione, ecc .: alimentazione elettrica, accensione, accensione, illuminazione di segnale, strumenti è dispositivi elettrichi ausiliari è altri cumpunenti cumuni. (parti uriginali, parti omogenee, parti di marca, parti d'accessori, parti rifabbricate), ecc   

Tecnulugia è attrezzature di fabbricazione di parti: linia di produzzione di macchine di tagliu di metalli è unità di fabbricazione, linea automatica flessibile agile di trasmissione à metallo (a poppa), tecnulugia chjave di u mutore di alta precisione linea automatica flessibile agile, apparecchiature di fabbricazione di trasmissione automatica di risparmiu energeticu, robot di fabbricazione intelligente, stampu di muffa è tecnulugia di fabricazione, cumpunente tecnulugia di trasfurmazione è cuncepimentu di attrezzature, ricerca è sviluppu di e nuove tecnologie, sistema di Collisione di difesa di l'automobile, ecc

Apparecchiature è tecnulugia di trasfurmazione di e parti: taglio di metalli, tagliu, macinazione, fresatura, foratura, attrezzature per macchine utensili, ingegneria di stampatura, utensili di taglio CNC, fucinatura, saldatura, attrezzature di curvatura è tecnulugia, casting di l'industria automobilistica è pressofusione, attrezzature di colata è manutenzione di automobili, strumenti di riparazione speciali, lifting, riparazione di u corpu, attrezzature di correzione, ecc; Attrezzatura è materiali di riparazione di l'automobile verdi, machining di precisione, attrezzature è impianti d'insignamentu di riparazione di l'automobili, tecnulugia è apparecchiature di fabbricazione di parti di l'automobile: automazione di produzzione di parti è fabbricazione intelligente, tecnulugia di stampa 3D, robot, ingegneria di visione macchina, linea di produzione di apparecchiature di veiculi, rilevazione di strumenti di precisione, cuncezzione è infurmazione di l'automobile, ecc

Pianificazione

Scrizzione: 28-30 d'Agostu, 2019 (9: 00-16: 30) Apertura: 28 d'Agostu, 2019 (9:30)

Tempu di a mostra: 28-30 d'Agostu, 2019 (9: 00-16: 30) ora di chiusura: 30 d'Agostu, 2019 (14:00)


Tempu di posta: Jul-27-2020