Analisi è statu quo di u mercatu di vendita di cablaggi auto à l'oltremare in 2021

U mercatu di e parti di l'automobile hè enorme, è a so valutazione di u mercatu globale hà righjuntu 378 miliardi di dollari US, cun un tasso di crescita annuale di circa 4%.
Tutti i tippi di ricambi auto, trà i quali i più popolari sò ricambi auto. Perchè i veiculi si usanu in usu naturale, ci hè una grande dumanda per questi prudutti in u mercatu:
——Categorie di mantenimentu cum'è filtri, freni, pneumatici, suspensioni, ecc.
——Categorie elettriche cume lampadine, motori di partenza, alternatori, pompe à carburante è iniettori
——Bushings, supporti di motore, supporti di puntelli, bracci di cuntrollu, articulazione di sfera, ligami stabilizatori è altre parti di sospensione, parti di gomma è categurie meccaniche
—— Spazzole di spazzole è maniglie di porte è altri prudutti aduprati à l'internu è fora di a vittura.
L'industria di l'automobile hè un'industria glubale in sè, è parechje marche automobilistiche vendenu in più di un paese o regione. Ancu se ogni marca è mudellu pò avè un nome diversu in diversi paesi è regioni, l'internu è u mutore varieranu ancu. Ma in generale, parechje parti sò assai cumpatibili è ponu esse adattate à e vitture in diversi paesi è regioni.
Tuttavia, in generale, a rete di concessionarii chì furniscenu e parti di l'automobile hè spessu unica per ogni paese è regione, chì pò purtà à enormi differenze di prezzu in e vendite transfrontaliere di pezzi di auto. Tuttavia, e parti è cumpunenti costosi o difficili da truvà truvati è cumpunenti fatti à u cunsumadore oltremare anu una forte dumanda di ricambi auto. U mercatu di e parte à prestazioni elevate in u Mediu Oriente hè "pienu di vitalità", è i mercati in l'Europa di l'Est, in Russia, in Austra.


Tempu di posta: Mar-19-2021